Stress Coach

Du skal passe på dig selv!

– det er der sikkert mange der har sagt til dig men hvordan gør du det? Hvis du havde svaret, var du jo ikke stresset.

Med min hjælp får du:

  • Ro i maven og stoppet dårlige tanker

  • Nok tid i kalenderen til alt det du gerne vi lave

  • Styr på din søvn, så du får sovet nok og dermed restitueret din hjerne og krop

  • Hjælp til ikke at ryge i ”stress-fælden” igen

Stress Coach - Sådan kan jeg hjælpe dig

Mit forløb er typisk 7 sessioner og nogle gange flere.  

Ved vores første session hjælper jeg dig med at lære din stress at kende

  • hvad det er for situationer der gør dig stresset

  • hvilke symptomer du får

  • hvordan løser du situationen (hvis du ved hvordan
     

Ved første session får du også flere gode råd der kan hjælpe dig med at få det bedre og komme igennem den første uge i vores samarbejde. 

De næste 2-3 sessioner starter vi med at afstresse dig. Sammen finder du ud af, 

  • hvad du kan gøre for at blive mindre stresset

  • hvad du kan gøre i fremtiden for ikke at få stress igen

  • hvordan du med selvomsorg, er opmærksom på dig selv og får det bedre

  • hvordan du får opfyldt egne behov og passe på dig selv

Symptomer på alvorlig stress

  • Du er fraværende (mentalt ikke tilstede)

  • Du får måske eksem er forværret

  • Du bliver lettere irriteret

  • Du får måske uforklarlige smerter 

  • Hukommelsestab

  • Hjertebanken

  • Glemsomhed

  • Modvilje

  • Lettere til tårer

  • Anspændthed

  • Uro i kroppen

  • Tissetrang

Om stress 

Vi oplever alle sammen til hverdage, hvor der er ekstra meget at se til på hjemme og når vi er på arbejde. Denne hverdags stress/travlhed ledes ikke nødvendigvis til langvarig stress, da den betegnes som akut stress eller situationsbestemt stress.
Det vil sige, når vi overmandes af pludselig glemsomhed, anspændthed, tics, let hjertebanken og andre mindre stressede situationer. Det er ikke farligt på det niveau.

Kommer der lidt mere travlhed og har du fysiske signaler fra din krop f.eks tankemylder, dårlig søvn, let til tårer, træthed og får du f.eks., flere opgaver på job, organisation ændringer, ændrede arbejdsopgaver, større kompleksitet i opgaverne kan dette føre til alvorligere stress. Det kan også være at du er ramt af sorg, kærestesorg, en pårørende er der alvorligt syg, stridigheder og konflikter.

 

Flere udfordringer i dit liv kan føre til mere alvorlig stress og hvis nogle af udfordringerne ikke forsvinder, er der risiko for at presset bliver så stort at du bliver syg af det. Det kaldes alvorligt stresssammenbrud.

Book her

Vores første samtale på ca. 30 minutter, over telefonen er gratis.

 

Vores sessions varer 50-70 minutter og der skal 7 sessioner til for at du få et langvarigt resultat og ikke ryger i ”stress-fælden” igen.

Pris er inkl. moms

 

Gode råd til at undgå stress

  1. Fysisk aktivitet, men ikke hård styrketræning, er godt for dig, hvis du er stresset.
     

  2. Mental afslapning/meditation nedsætter tankemylder
     

  3. Søvn – og meget søvn er godt til restitution og til at få mentalt overskud
     

  4. En ugentlig fridag – er godt fordi du den dag skal gøre noget godt for dig selv

Book en samtale der handler om hvordan du kan få et stress frit liv

 

Har du spørgsmål?

kontakt mig

Lisbeth.Sonne@outlook.dk |  Tel: 51 15 23 71

  • Black Facebook Icon
  • Sort LinkedIn ikon
Coaching
Information

Om mig

Kontakt mig

Privatlivspolitik

Om stress

Følg mig på de
sociale medier
  • Facebook
  • Sort LinkedIn ikon

Lisbethsonne.dk - CVR: 29 99 86 47 -  Telefon 51 15 23 71 - Lisbeth@Lisbethsonne.dk - 3460 Birkerød